تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر علل باز نشدن درب لباسشویی
نوشته شده توسط : lg

تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر علل باز نشدن درب لباسشویی

از آنجایی که ماشین لباسشویی فریجیدر پرمصرف ترین لوازم برقی به حساب می آید، از کار افتادنش ما را به دردسر می اندازد و می خواهیم هر چه زودتر با یک تعمیرکار ماشین لباسشویی فریجیدر تماس گرفته تا این دستگاه هوشمند را سرویس کند، منتها برخی اوقات خود شما هم می توانید با دستکاری مواردی، ایراد را رفع نمایید و یا حداقل تا آمدن سرویسکار، بتوانید چیزهایی را چک کنید. حال ما در این قسمت موارد اساسی را به شما می‌گوییم تا بتوانید با تنظیمات آنها، خودتان را از دردسرهای دیگر نجات دهید.

 علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی

قفل درب را بررسی نمایید!

همه ماشین‌های لباسشویی فریجیدر درب از جلو و نیز درب از بالا، از یک قفل به منظور ممانعت از باز شدن درب ماشین در زمان شستشو تشکیل شده اند که خیلی با اهمیت و کاربردی و یک سیستم امنیتی می باشد، اگر در یک الی دو دقیقه بعد از به پایان رسیدن برنامه‌ی شستشو، درب ماشین باز نشد، می تواند خرابی قفل درب را عامل این جریان دانست. خرابی قفل را هم، می توانید از صفحه نمایشی که در بعضی از لباسشویی ها وجود دارد بررسی نمایید ، چرا که اگر درب ماشین باز نشود، صفحه نمایش یک ارور را در این زمینه به کاربر نشان می دهد که می توانید با تعمیر و تعویض آن، ایراد را رفع کنید.

ماشین لباسشویی

پوسیدگی و خرابی لولای درب ماشین لباسشویی فریجیدر

در همه ماشین های لباسشویی فریجیدر ، بخش درب، از زبانه و لولا ساخته شده اند که در حقیقت برای قفل شدن و چفت شدن درب دستگاه استفاده می شود. کار لولا، چرخش راحت درب می باشد که غالبا از جنس پلاستیک ساخته شده و با فشار در، موقع باز و بسته کردن درب هم امکان دارد شکسته شود، یکی از دلایلی که سبب می شود درب باز نشود، تنظیم نبودن درب روی لولا می باشد، از این رو خرابی و پوسیدگی لولا می تواند سبب قفل شدن درب ماشین شود. شما می توانید با چک این قسمت، به خرابی و سلامت زبانه مطمئن شوید و توجه کنید که همه پیچ ها سفت بسته شده باشند، در غیر اینصورت می توانید این کار را به تعمیرکار ماشین لباسشویی فریجیدر  توربو سریس بسپارید.




:: برچسب‌ها: تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه , بوش سرویس , تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای , تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت , تعمیر ات تخصصی ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: